Günlerdir beklediğim gün gelmişti sonunda.çok heyecanlıydım ve merak ediyordum macaristanı
.Hayal ettiğimden daha mükemmel geçti,bizi çok iyi ağırladılar.oadaki bütün
arkadaşlarıma,öğretmenlere çok teşekkür ediyorum.ömür boyu unutamayacağımız bir hafta
geçirdik.hepinizi seviyorum
Şeyma ERGİN
Bana bu güzel deneyimi yaşatan öğretmenlerime çok teşekkür ederim,yurtdışı görmek benim için bir
hayaldi,bu proje ile gerçek oldu.farklı deneyimler kazandım,farklı kültürler tanıdım,mcaristan
delegasyonuna çok teşekkür ederim.bizi çok iyi ağırladılar.macaristanda çok iyi vakit geçirdik,her şey
için çok teşekkürler
Dilara Nur Şarl
Hepimizin dört Gözle beklediği bir yolculuktu.o gün geldiğinde hepimiz çok heyecanlıydık.macaristana
gittiğimizde kaldığımız aileler bizşlerle çok iyi ilgilendiler çok güzel yerlere götürdüler.dönerken
hepimiz ağladık,orada çok güzel arkadaşlıklar edindik,emeği geçen hocalarımıza sonsuz teşekkürler
Yağmur YÜCEL
Öncelikle bizi bu projeye seçen hocalarımıza sonsuz teşekkürlerimiz sunuyoruz,macaristanda
unutamayacağımız şeyler yaşadık.heyecanımız kayseride başlamıştı,uçakla istanbula indik,sonra
yiyanaya uçtuk,viyanadan trenle budapeşteye geldik,ilk gece otelde kaldık,ertesi gün budapeşteyi
gezdik,akşam kalacağımız ailelere gittik.ertesi gün okulda buluşttk,partiye gittik çok eğlenceliydi,ikinci
gün okuldaydık,proje için çalıştık,üçüncü gün poselen müzesi ve fuzer kalesine gittik,güzel yerlerdi
gitme vakti gelmişti,hepimizin içinde buruk bir sevinç vardı,herkesi ve heryeri çok sevdik,ama
unutmayalım ki herkesin ülkesi kendine cennettir
Rabia ARIK
Bu survivor yarışmasına katılmamı sağlayan tüm hocalarıma teşekkürler. Şimdiye kadar
gerçekleştiremediğim bir hayalimi hocalarım sayesinde gerçekleştirdim. Hala oraya gittiğime
inanamıyorum. Ne kadar inanamasam da ilk defa uçağa bindim, ilk defa trene bindim. Hep görmek
istediğim Çinli bir bebeği istediğim kadar sevdim.Budapeşte resimlerinde gördüğümden daha güzeldi.
Tuna nehrinin üzerinde yürümek harika bir duyguydu.Bir de askerler olmasa daha güzel olurdu.
Askerlere yaklaşmaya korkuyorum artık  Ancak unutamayacağım bir şey var. O da Füzer
Kalesi.Burada acısı ve tatlısıyla bir çok şey yaşadım. Başka bir ülkede yabancı insanların arasında
yabancı bir yatakta yatmak, sabah horoz sesiyle uyanmak kendime olan güvenimi artırdı. Bu duyguları
bana yaşatan tüm hocalarıma teşekkür ederim.
Aybike ARZİK
İlk Defa yurtdışına çıkacaktım ve çok mutluydum. İlk gün Budapeştedeydik. Sabah güzel bir kahvaltı
yaptıktan sonra Budapeşte’yi gezmeye çıktık. Budapeşte tarih dolu bir şehir. Budapeşte de İstanbul
lokantası ve Türk kebabı olması ilginç geldi.Akşam oldu, Satarolyuhely’e otobüsle vardığımızda ev
sahibi aileler bizleri bekliyordu. Sabah okula geldik. Okulda dans etkinliği düzenlediler. Bu çok hoştu.
Bizi birbirimize daha çok kaynaştırdı. Daha sonra bizi adventure parka götürdüler. Füzer kalesi çok
hoştu. Her şey için teşekkür ederim.
Ayşe KILIÇKAYA
Hayatım boyunca yaptığım en güzel ve en kısa tatildi. Çok heyecanlıydım. Öğretmenlerim ve
arkadaşlarımla çok güzel yerler görüp çok iyi insanlarla tanışacağımı biliyordum. En çok Budapeşte’yi
sevdim. Köprüler ve Parlamento binası muhteşemdi.
Farklı ülkelerden arkadaşlarla tanıştım. Macar ev sahiplerimiz bize çok iyi ve nazik davrandılar.
Okuldaki dans gösterisi çok güzeldi. Yemekler,aileler,insanlar gezdiğimiz yerler çok çok güzeldi. Harika
bir gezi yaptık.
Ayşen KARAKUŞ
Download

Günlerdir beklediğim gün gelmişti sonunda.çok heyecanlıydım ve