DUŠAN RADOVIĆ ODGOVARA DEJANU MANDIĆU:
ODRIČEM SE POVELJE POČASNOG GRAĐANINA
HERCEG NOVOG
ponedjeljak, 02 septembar 2013 13:55
Na reagovanje predsjednika opštine Herceg Novi Dejana Mandića na saopštenje "Izbor"-a
naslovljeno na našem portalu sa "Ovo što radite je napad lične prirode", uzvratio je na adersu
Mandića otvorenim pismom, predsjednik UO NVO "Izbor", Dušan Radović Krušo:
" "Čisti" predsjedniče,
U vašem starom i svima već poznatom maniru, zamjenjujete teze. Ako ste mislili da Vas ja
napadam lično ne govorite istinu, niti Vas bilo ko napada. Dobro Vi znate da sam ja predsjednik
UO građanske inicijative „Izbor" registrovane u skladu sa zakonom, sa velikim brojem članova i
simpatizera.
Da Vas podsjetim, "Izbor" Vam je poslao pismo „Tornado Medrano" kojim Vam se obraća sa
velikim poštovanjem i uvažavanjem, istina malo metaforično, računajući da ste inteligentan i
osjećajan predsjednik, doduše odrođen od naroda i da ćete razumjeti muku, beznađe i vapaj
izmučenog grada.
Vi ste ga ignorisali. „Izbor" je inicirao sazivanje vandredne Skupštine da bismo Vam rekli ono što
Vam sada govorimo. Vi ste i tu ignorisali volju građana i prekršili Zakon, što kako vidimo radite
često. Onda ste flagrantno kršenje zakona propratili pristojnim, civilizovanim aplauzom. Šta je
bila poruka aplauza? Da li je to bila: pobjeda vlasti nad građanima, bezakonja nad zakonom,
bahatih nad strpljivima, zadovoljnih nad nezadovoljnima ili pobjeda sitih nad gladnima?
E, pa vidite predsjedniče, Vi ste postavili standarde komunikacije i pravila igre, a mi ćemo
poštovati sva Vaša pravila i igre.
Ako ste mislili da ja, Dušan Radović, predsjednik UO „Izbor" napadam lično Dejana Mandića
opet ne govorite istinu. Ja se obraćam predsjedniku Opštine koji je, eto pukim slučajem, baš
tada ing. Dejan Mandić. Da li mislite da građanska inicijativa nema pravo da predsjedniku
Opštine postavi javno 18 pitanja? Ima pravo, ima zakonsko pravo, a i moralno! Vi ste po
zakonu dužni da odgovorite. Pošto je Vama zakon i zakonitost zadnja rupa na svirali onda ste
se pozvali na poštovanje prema građanima, pa ste, morala radi, odgovorili na 3. To je Vaše
poimanje morala. Da ste odgovorili na svih 18 tada biste bili visoko moralni predsjednik. Iako
ste Vi postavili pravila komunikacije, mi se još nismo spustili na taj nivo.
To što Vi u mom pismu nazivate primitivizmom i nepristojnošću i sami znate da nije. To je
odsustvo poštovanja na granici prezira. Nije odsustvo poštovanja prema Vašoj ličnosti, nego
nepoštovanje djela i nedjela predsjednika Opštine, onoga koji je radom ili neradom (potpuno
mi je svejedno) doveo ovaj grad na ivicu propasti i obesmislio život u njemu. Potpuno svjesni
ove činjenice pripremili ste rezervni grad i sav komfor prijeko potreban za jednog
dobrostojećeg bivšeg gradonačelnika, ne vodeći računa šta će biti sa ovim kukavicama koji
ostaju u razvalinama onoga što se nekada zvao grad.
Ovom prilikom se izvinjavam časnim članovima žirija koji su mi dodjelili Povelju počasnog
građanina Herceg Novog, za ovo što će dalje uslijediti.
Pošto ste Vi sada i bili tada, kada sam dobio Povelju personifikacija administracije, politike,
zakonitosti, poštenja, časti, pravičnosti, morala ove razvaline, ja Dušan Radović javno se
odričem Povelje počasnog građanina Herceg Novog. Ovo što danas znam, tada nisam znao.
Samim tim što sam je dobio za vrijeme Vašeg mandata ona je degradirana, kao i sve ostalo čega
ste se dohvatili, pa samo iz tog razloga mi ne služi na čast - naprotiv" - zaključuje u otvorenom
reagovanju upućenom Dejanu Mandiću, predsjednik UO građanske inicijative „Izbor", Dušan
Radović Krušo.
KOMENTARI:
#89 uvrijedjeni 2013-09-03 23:28
[quote name="Ilija"]Ja imam dvije nelogicnosti da postavim kao temu ako bi neko samnom
prodiskutovao ili mozda samo ja to tako vidim.
prva je :ZASTO DPS I DRZAVNI ORGANI CUTE O PS ,A OPOZICIJA SU NOVSKOJ
VLASTI ,mislim nelogicno je da Kruso zna ,a oni ne znaju sta se i kako radi i zar im nije interes
da degradiraju ove
druga:ZASTO OBRAD CUTI O PS I NISTA NEPREDUZIMA PROTIV NJIH A OVAMO SE
BORI PROTIV KRIMINALA ,ja sam ga prosle godine u Da vinciju kad su oni građani zadovoljni
ono pisali kacili o ps pitao o Matkovicu jel u penziju i sto ne sredi stvari ,on mi je rekao da nije i
da je tamo sve ok ,poslije vidim dokumenta po fb da me u stvari slagao .Od tada mu se javim
samo i to je to ,povjerenje nikad vise[/quoteVjerovatno ih je Obrad na lijepe zamolio da ne
diraju nista,ide gore cesto za dnevnice, a to sto vas je prevario a vi se njemu ne javljate takvih je
sve vise za otvoriti klub,, IZRADIO ME OBRAD,,
Quote
#88 m 2013-09-03 20:41
Quoting zaleđe:
[quote name="Vala"][quote
Nikada više peta kolona izrasla iz SNS neće u našem gradu odlučivati. Samo izbori se pitaju, a
ne IZBOR!!!
Đavo ne miruje. Koliko ste se samo naradili da uništite SNS pa ste se sada punom parom
prebacili da dokrajčite grad. Ako ima među vama neko, sa više od 1 OB neka vam objasni onu ko drugome jamu kopa, sam u nju pada.
Quote
#87 kolega 2013-09-03 20:28
Quoting Ђорђе Ћапин:
Је ли баш толика фрка, Обраде, да не смијеш одговорити лично? Ако не умијеш куцкати
на компјутер (као што ни возачки испит ниси могао положити, јер за то треба
елементарна интелигенција), ваљда има активиста СНП, којима можеш да издиктираш
одговор.
Можемо ли ти и ја, Обраде, да се сретнемо очи у очи, на Радију ЈАдран, на Радију ХН
или било гдје друго уживо? Оно што лајеш за мене у Да Винчи је испод нивоа, чак и
испод твог нивоа, ако таква категорија уопште постоји.
Sta to bi Djordje, sta prica ribar?
Quote
#86 zaleđe 2013-09-03 19:23
Quoting Vala:
Quoting trkač:
Ove godine oktobarsku nagradu dobija Neso Serovic,na preporuku Obrada Gojkovoca...on je
njegov čovjek na terenu
To mu je peta partija.
Nikada više peta kolona izrasla iz SNS neće u našem gradu odlučivati. Samo izbori se pitaju, a
ne IZBOR!!!
Quote
#85 Ђорђе Ћапин 2013-09-03 18:55
Је ли баш толика фрка, Обраде, да не смијеш одговорити лично? Ако не умијеш куцкати
на компјутер (као што ни возачки испит ниси могао положити, јер за то треба
елементарна интелигенција), ваљда има активиста СНП, којима можеш да издиктираш
одговор.
Можемо ли ти и ја, Обраде, да се сретнемо очи у очи, на Радију ЈАдран, на Радију ХН
или било гдје друго уживо? Оно што лајеш за мене у Да Винчи је испод нивоа, чак и
испод твог нивоа, ако таква категорија уопште постоји.
Quote
#84 novi 2013-09-03 18:30
Quoting Dr.:
Nema adresa za te famozne stanove znaci sve su lazi ostavite Dejana na miru.Nema stanova jer
niko nezna da ih ima i nema adresa za njih. jos je tu do 1.3.2014.ko izdrzi pricace.
IMA,IMA,doktore,polako sve ces znati i to vrlo brzo,neprica KRUSO napamet,Prosao je on sto
ti i Dejo necete da zivite tri vjeka.Ne upusta se on u prazne price,samo strpljenja.
Quote
#83 Ђорђе Ћапин 2013-09-03 17:49
Ајде, Обраде, фермај. Остави се више опсесијје зване "Ћапини". Доста си се
искомпромитовао , а још ћеш ако ти ово није доста. Нећеш добити наших 936 квадрата
плаца у центру ХН и неће твоји криминалци ту ништа зидати. Ако ти је највећа
подршка она несрећница што пише коментаре под 5 разних надимака и одборник са пет
разреда основне школе, онда си га у Нови стварно угасио. Подвиј реп и бјежи, као што
си вазда у животу бјежао од јачих, бољих и паметнијих. Нисмо ми тебе у средњој
школи толико мучили, него је то само твоја пројекција, и нећеш се ти никоме осветити,
и никога није брига ни за твоју функцију ни за твоје паре. Само се макни, јер је то у
твом интересу и у интересу овог града и овог народа. Ако нећеш да се макнеш, стисни
петљу као да си право мушко, па ми све што мислиш и лајеш по граду кажи негдје у
директном преносу на радију или ТВ. Ти као посланик можеш то средити.
Quote
#82 Dule&Dule 2013-09-03 15:46
Ako ništa drugo u Novome nikada nije bilo ovoliko slobode da se nešto ne samo kaže no i
prenese.Dobro će sve biti,samo nemojte narode biti toliko maliciozni.Čovjek ima pare,ima
pamet,ima petlju i ima što niko od novskih političara nema- EMOCIJU!Krušo,ne daj se da te
pokolebaju!
Quote
#81 Vala 2013-09-03 14:59
Quoting Anonimus:
Quoting Vala:
Quoting trkač:
Ove godine oktobarsku nagradu dobija Neso Serovic,na preporuku Obrada Gojkovoca...on je
njegov čovjek na terenu
To mu je peta partija.
Nešo, Vujović, Ćapin, Jovanka, kakva je to ekipa. Dok trajaše dobar li bijaše!
I Mića podpredsjednik
Quote
#80 Anonimus 2013-09-03 14:29
Quoting Vala:
Quoting trkač:
Ove godine oktobarsku nagradu dobija Neso Serovic,na preporuku Obrada Gojkovoca...on je
njegov čovjek na terenu
To mu je peta partija.
Nešo, Vujović, Ćapin, Jovanka, kakva je to ekipa. Dok trajaše dobar li bijaše!
Quote
#79 Vala 2013-09-03 14:08
Quoting trkač:
Ove godine oktobarsku nagradu dobija Neso Serovic,na preporuku Obrada Gojkovoca...on je
njegov čovjek na terenu
To mu je peta partija.
Quote
#78 svi 2013-09-03 13:38
Dosadni ste više,vi i vaša pisma!!!!!!!!!!!
Quote
#77 Krugovi 2013-09-03 11:52
Svi posteni u ovom gradu.Ajde kuckajte po tastaturi pa kod doktora svaki mjesec.Pukli ste
tolike pare za ovih dva mjeseca da sami nemate pojma sta radite.Bolje da ste nesto napravili za
grad. Isti ste ko svi.Samo vlast. Covjek se odreko nagrade a gore je bilo prosle godine nego
sad. Pa neka objasni zasto je primio.
Quote
#76 trkač 2013-09-03 11:07
Ove godine oktobarsku nagradu dobija Neso Serovic,na preporuku Obrada Gojkovoca...on je
njegov čovjek na terenu
Quote
#75 Radmila K. 2013-09-03 10:15
posljednjih dana se mnogi u Novome srame što su ikad i glassali za nekog od koalicije. ljudi su
konačno spremni za istinu. kad možemo očekivati još-pitam Izbor?
Quote
#74 Konfuzija 2013-09-03 10:10
Pa ajmo neka se jasno kaze kada vec prozivate za te stanove dje su ... na cije su ime ... na koji
nacin su steceni i da se sve to fino procesuira ... Stvarno ne mogu vise da slusam "onaj ima 2 a
ovaj ima 4 stana u BG" ... Jos od Djura Cetkovica se potezu te price o stavovima a niko nista!!!
... Ajmo gospodine Radovicu ako znate vec sve a siguran sam da znate jer ste u BG veoma
uticajni procesuirajte to da nam svima pokazete DA GOVORITE ISTINU!!!
Quote
#73 Dr. 2013-09-03 09:37
Nema adresa za te famozne stanove znaci sve su lazi ostavite Dejana na miru.Nema stanova jer
niko nezna da ih ima i nema adresa za njih. jos je tu do 1.3.2014.ko izdrzi pricace.
Quote
#72 jakov 2013-09-03 09:05
[quote name="Niki"]
Tako je reci im sve!!!
Bolje da su te ljude na ulicu ostavili...
A oni ih zamisli zaposlili
Quote
#71 Niki 2013-09-03 08:04
Krušo je mnogo pomagao i do sada ovaj grad i njegove građane,više no što je 13 godina ova
vlast gulikoža,jer nikada ništa nije tražio za svoja dobročinstva i donatorstva, jedino što je dobio
,povelju grada,vratio je.To sve govori.Za razliku od njega ovi su utrostručili broj zaposlenih za
13 godina,napravili nefunkcionalan aparat u opštini i svim preduzećima,za što je partijska
pripadnost i trgovina osnov i ništa drugo.I građani,mi magarci i magarice,sve to plaćamo,a grad
ode nizbrdo.Pa da li je to normalno*Nije.Krušo izdrži, s tobom smo!
Quote
#70 mrdana 2013-09-03 07:55
Quoting Obradov fan:
Obrad ne odgovara ,nazdravlje njemu ko pokojna Mileva
sto bi i odgovarao,kad je ubio oko 2.500 eura ''radeci'' u anketnom odboru za ''aferu snimak'',a
na kraju nisu uspeli ni zakljucak da donesu...brige njega.
Quote
#69 free HN 2013-09-03 01:22
Samo naprijed "Izbor",konačno da je neko stisnuo petlju i smogao snage da pokrene uspavane
građane H.Novog.Ovako dalje zaista nemože,dotakli smo dno.Svi smo svjedoci višegodišnjeg
propadanja grada,moramo se pokrenuti za naše i dobro naše djece!
Quote
#68 Petar 2013-09-03 00:07
Quoting Insajder:
Ja radim u opštini ,znate li Vi koliko se oni sekiraju .Nikoliko .Raspravljaju je li Krušo napisao
ovo ili ono pismo i ako nije ko li ga je napisao.Ubjeđuje jedni druge da je Krušo dps uvece
smisljaju taktiku kako njega i ljude iz Izbora da sto bolje oblate u svakom smislu .Rjeci jedne nije
bilo jel ps regularan ,niti kako je Obrad radio.On je izdao direktivu da se trazi sta Kruso radi
Na koje smo grane spali kada izdaje direktive neko ko je poznat, prije svega, po svojim krajnje
skromnim kapacitetima, a ostali slušaju.
Nije baš da se ne sekiraju, čim su krenuli u kontranapad iz dva oprobana smjera - sistem zavadi
pa vladaj (pitanje da li i ostali iz Izbora stoje iza Krušovih "nepristojnih" reči) i diskreditacija
ličnosti (iskopaće oni neke mračne tajne ili će naći dva svjedoka).
Quote
#67 Savina 2013-09-02 23:34
Quoting Obradov fan:
Obrad ne odgovara ,nazdravlje njemu ko pokojna Mileva
xaxxaxaxax,ako me razumete,Ikica je šaljivdzija
Quote
#66 Ilija 2013-09-02 23:29
Ja imam dvije nelogicnosti da postavim kao temu ako bi neko samnom prodiskutovao ili mozda
samo ja to tako vidim.
prva je :ZASTO DPS I DRZAVNI ORGANI CUTE O PS ,A OPOZICIJA SU NOVSKOJ
VLASTI ,mislim nelogicno je da Kruso zna ,a oni ne znaju sta se i kako radi i zar im nije interes
da degradiraju ove
druga:ZASTO OBRAD CUTI O PS I NISTA NEPREDUZIMA PROTIV NJIH A OVAMO SE
BORI PROTIV KRIMINALA ,ja sam ga prosle godine u Da vinciju kad su oni građani zadovoljni
ono pisali kacili o ps pitao o Matkovicu jel u penziju i sto ne sredi stvari ,on mi je rekao da nije i
da je tamo sve ok ,poslije vidim dokumenta po fb da me u stvari slagao .Od tada mu se javim
samo i to je to ,povjerenje nikad vise
Quote
#65 toplaII 2013-09-02 23:10
ovi iz opštine ćute misle da će i Radović zaćutat. samo naprijed Izbor!
Quote
#64 tu tu 2013-09-02 23:10
A sto mi nima ne bi dali jednu Povelju počasnu i uveli je kao praksu,pa sve ima svoj opozit
,lijepo srocit sva nedjela na jednu kartu i urucit im
Quote
#63 Obradov fan 2013-09-02 23:09
Obrad ne odgovara ,nazdravlje njemu ko pokojna Mileva
Quote
#62 Marija Nikolić 2013-09-02 23:07
Bravo,slažem se,moramo se svi ukljuciti i pokrenuti za dobrobit svih nas i nase djece
,priznacemo i mi smo se malo uljuskali kao građani.Koliko sam shvatila Izboru nije bitno ko je
ko i koga glasa ,samo da oce da pomogne gradu,pa zasto onda pruzenu ruku ne prihvatiti ??
Quote
#61 Savo 2013-09-02 23:04
Krušo,znao je Mandula da ces mu ti opet pisat pa ti je porucio da ne prica vise s
tobom,xaxxaxaxaxaxxa,zamisli to pita covjek gradonacelnika 18 pitanja ,a ovaj mu odgovori da
je nepristojan i da vise s njim ne prica ko da mu je dva petka ,nananana reci cu te tati ,sve
iscitah davno se ovako ne zabavih
Quote
#60 Hula hop 2013-09-02 22:56
Dobro Krušo ,ajde brate da radimo nešto konkretno imaš li kakav plan ,otvori koji restoran ili
daj neki program ili predlog kako da popravljamo stvari mimo njih.Ako napravis nesto bez njih
,oni po sebi postaju beznačajni
Quote
#59 Insajder 2013-09-02 22:54
Ja radim u opštini ,znate li Vi koliko se oni sekiraju .Nikoliko .Raspravljaju je li Krušo napisao
ovo ili ono pismo i ako nije ko li ga je napisao.Ubjeđuje jedni druge da je Krušo dps uvece
smisljaju taktiku kako njega i ljude iz Izbora da sto bolje oblate u svakom smislu .Rjeci jedne nije
bilo jel ps regularan ,niti kako je Obrad radio.On je izdao direktivu da se trazi sta Kruso radi
Quote
#58 bravo 2013-09-02 22:51
U pravu ste i za zaduzbine.Grad ih ima puno,Koliko je samo energije i slicnih ideja i pozitivnih
ljudi kao Kruso u Herceg Novom bilo.Ovo je grad koji ne smije nazad, ovo je grad zaduzbina ,
ovo je grad heroja,ovo je grad buducnosti.Pojedinci stidite se ako ste nemocni u odredjenom
toku vremena ne odbacujte ruke pomoci mogucih novih zaduzbinara.Kruso Vas je prepoznao i
vidio da ste se utopili u nesto ,a u sto nek Vas vidi svak ponaosob.Nisu u strankama i u Vasim
organizacijama svi takvi samo su kreatori politike beznadja krivi...I kad se promjene pojedini
ljudi na celu ne treba kriviti obicne lljude i njihove poslove samo im treba pomoci da se uklopi u
novi trend razvoja.Zato naprijed svi zajedno i SNP IDPS clanovi i Srbi I Crnogorci te epitete
ostavite kuciili u srcu ajmo naprijed...
Quote
#57 Nenad 2013-09-02 22:46
Ovih dana pratim polemiku na relaciji NVO- Opstina-gradjani -politika i tek sada shvatam
(odavno sam otisao) sve .I zasto nam je kako nam je i sta su uradili narodu.Ja ti vjerujem Krušo
da nisi znao i ja kad dođem nekako mi sve milo bude ,pomislim cak da je parking jeftin u
poredjenju sa Francuskom gdje zivim.Onda kad malo zagrebes vidis glib i naravno da ti se
smuci.Postoji jos jedan VELIKI problem.Novljani uopte ne razumiju ,kako vidim iz komentara
sta je nevladina organizacija ili udruzenje gradjana .Pa i ovdje i svuda u svijetu oni su kontrola
vlasti i nekada ucestvuju na izborima ,nekada ne zavisi od interesa i ciljeva i to je ok.Ako treba
bilo kakva pomoc iz dijaspore javite
Quote
#56 Marija Nikolic 2013-09-02 22:41
Svaka čast ,istina je da su ovu nagradu kao i sve valjano u gradu obesmislili.Pogledajte nam
zadužbine,pa da su svake godine jednu ciglu dnevno stavljali vise bi ih oporavili i renovirali
Quote
#55 bravo 2013-09-02 22:33
Jos nesto neke stvari i jesu nametnute Privatizacija svega se mora zaustaviti .Preduzece javno
morsko dobro, parking servis, i ostale agencije i javna preduzeca se i formiraju da se sutra kad
drzava dodje u veliku krizu kao Grcka a doci ce lakse prodaju.Budimo se da sacuvamo bar
nesto.Takav je i ugovor o 30 miliona kojims se fali,DM.Pitajmo ga koliko ce doplatiti uz
gradjevinsku dozvolu , komunalije prikljucak vode i kanalizacije Kumbor.Da li ce narod ovog
grada vracati kredite za infra strukturu koju ce koristiti strane privatne kompanije kojima
dajemo sve.Tako se privatizovao i vodovod i kanalizacija u Parizu pa se nakon upropastenja i
pljacke morao vratiti u drzavne ruke prije nekolike godine.Tako su i britanske zeljeznice...Mi
radimo ono sto oni sad vracaju.DM grijesi kad sve dopusta,proslo mu sve ispred nosa,
VEKTRA BOKA, MJESOVITO , LUKA,PKB, ITD ITD PRVOBORAC...mozda zna i suti...kao ne
mogu ja nista .Pa vrati mandat prije isteka iz moralnih razloga iako si znao iako nisi...
Quote
#54 jasna 2013-09-02 22:29
Tako je Krušo, što će ti priznanje od ovakvih. a sad neka Izbor nastavi da pokazuje ovom
narodu kako im njihovi Srbi uzimaju pare pre oči! čekamo!
Quote
#53 bravo 2013-09-02 22:23
Bravo Kruso,mislili smo da se nece niko pojaviti da barem skrene paznju na pravi problem.Ma
dosta je vise samaranja naroda .Gledaju mu u oci i petljaju.Kako ih nije sramota, kakve partije i
kakve nacionalnosti nema veze sa vezom.Sto kaze jedan predhodnik pokvarili su i moral naroda
i pojedinaca svojim djeljenjem zavadi pa vladaj.Bas me briga za partije i za nacionalnosti , hocu
samo da docekam da neko radi na svom poslu i da pravi uslove za bolji zivot brze nego sto
starimo da se mozemo snaci.Ovako nam je propao zivot u beznadju.Jos jednom sram Vas bilo
,nece moci vise moral nije izgiubljen moral je samo potisnut oduvace Vas ovaj narod i Vas i
parking servise, i slicno...Izbor samo naprijed cuvajte svoje clanove imaju svi potencijala,znam
mnoge samo malo se trebaju razdrmati.
Quote
#52 kukolj 2013-09-02 21:55
a sto ne pricamo vise o parking servisu i lopovluku nego o kucama i stanovima ,kako nas kradu
provali li ko
Quote
#51 mare 2013-09-02 21:53
Ako Zoran Bosnjak ima 6 stanova, onda ga stvarno treba pitati, okle mu pare. Ah da, jos i onaj
poslovni prostor u Energoprojekt:)))
Quote
#50 Igalo 2013-09-02 21:29
Quoting s/v:
Komentara bezbroj,
Jedinstveno je da konačno je počelo tako dugo očekivano traženje odovornosti za učinjeno...
KAKO NA LOKALNOM NIVOU tako je za očekivati i na državnom u koliko gospodin
Radovic se počne profesionalno baviti politikom.Izbor je principijelan i nov način pozitivnog
djelovanja u zajednici koja je zbog loše političke kombimatorike i partijskog revanšizma i lične
pohlebe dovedena do kolapsa. Jaka podrška gradjana Izboru je realnost kao i sjajna buduvnost,
gradjanski prizvuk u njemu je ono čime se Novi oduvjek ponosio i bio preteča multietničkog
suživota i stetište kulturnih radnika, umjetnika i slično.Na žalost garniture kao sadašnji
vlastodršci Niovog su pokopali sjajnu tradiciju i prosperitet radi ličnih interesa i jakog
nacionalnog naboja kojim se ističu...
Ibor je poslednja nada za Titanik zvani Herceg Novi !!!
ISTINA
Quote
#49 novi 2013-09-02 21:04
Quoting novljanin:
Meni i mojima je komšija na Senjak i na Bežaniju, pa se pitam kako od plate gradonačelnika.
Nezna on nego"posteno"od plate pa koliko se moze,nekoliko stanova pa sta nemoze se vise, a
"nece" neposteno.
Quote
#48 yiy 2013-09-02 20:59
Quoting novljanin:
Meni i mojima je komšija na Senjak i na Bežaniju, pa se pitam kako od plate gradonačelnika.
]Kliznuo sa klizista na Savini pravac Beograd,a sa klizista Podi(put za Trebinje) pravac Trebinje i
ko zna gdje jos.Velika su dva mandata ako za mandat nemogu bar dva stana zbog cega biti
gradonacelnik.
Quote
#47 Igalo 2013-09-02 19:29
Zna li ko gdje nam je Mića ovih dana ??Dobio je FK Igalo u zamjenu za poslušnost ,organizovao
koncert Delija i Igalo odmah prodao Zvezdi.Evo ga ćuti ko zaliven
Quote
#46 SVOJ 2013-09-02 19:16
Gospon Radovicu, podrzavam sve sto radite, ali ako ste stvarno objektivno sto ne pitate i
Zorana Bosnjaka odakle mu 6 stanova i da li su oni i plaza koju mu drzi sin cijena "nijemog
gledanja" kako nas grad propada. Po meni svi su isti, a nadam se da u vama ima vise cestitosti i
iskrene zelje da ovaj nas grad prestane da tone.
Quote
#45 s/v 2013-09-02 18:25
Komentara bezbroj,
Jedinstveno je da konačno je počelo tako dugo očekivano traženje odovornosti za učinjeno...
KAKO NA LOKALNOM NIVOU tako je za očekivati i na državnom u koliko gospodin
Radovic se počne profesionalno baviti politikom.Izbor je principijelan i nov način pozitivnog
djelovanja u zajednici koja je zbog loše političke kombimatorike i partijskog revanšizma i lične
pohlebe dovedena do kolapsa. Jaka podrška gradjana Izboru je realnost kao i sjajna buduvnost,
gradjanski prizvuk u njemu je ono čime se Novi oduvjek ponosio i bio preteča multietničkog
suživota i stetište kulturnih radnika, umjetnika i slično.Na žalost garniture kao sadašnji
vlastodršci Niovog su pokopali sjajnu tradiciju i prosperitet radi ličnih interesa i jakog
nacionalnog naboja kojim se ističu...
Ibor je poslednja nada za Titanik zvani Herceg Novi !!!
Quote
#44 topla 2013-09-02 18:06
Nema samo ova vlast putuje, valjda gori ne mogu doci posle ovih...
Quote
#43 [email protected] 2013-09-02 17:40
"...A SUŠTINA PROBLEMA JE U LJUDIMA KOJI SVOJIM ZNANJEM/SVJESNO/ I
NEZNANJEM, ČINJENJEM/SVJESNO/ I NEČINJENJEM/IZ NEBRIGE/,DIREKTNO UTIČU
NA UPROPAŠTAVANJE GRADA. A SVI ONI ŽIVE U HERCEG-NOVOM. "
Konačno neko i da pogodi što je glavni problem Novoga. Ali nije u pitanju samo neznanje. Niti
političke partije. Nije čak ni nebriga... Najveći problem je MORAL Novljana - odje su ćakule
najvažnije, da se priča kako je komšiji stradala barka, da se blate ljudi. Zato Krušo zamjeram ti
ovakav nivo komunikacije, nedostaje intelekta, suptilnosti i sofisticiranosti. Ne vidim ga ni na
drugoj strani, a pogotovu od "čerupajućih" partija.
Zato Izbore ako uistinu želiti promijeniti Novi na bolje, morate prvo poraditi na moralu ljudi
koji u njemu žive, da bi naš grad jednoga dana zablistao sjajem koji zaslužuje. Ali, sva je prilika
da ćemo se načekati još dosta.
Quote
#42 mb 2013-09-02 17:36
Kruso sta se prepucavas sa cobanom koji do prije par godina nije prosao Kamenare.Ti si za
njega i gospodin i mangup.Kod tebe su radili srbi crnogorci muslimani ...Oni samo zaposljavaju
svoje istomisljenike i poltrone.
Quote
#41 Vlada 2013-09-02 17:34
Quoting Galiot:
Oćete li me podrzat i reci mi gdje su mu te gajbe??Eno reče Mandić javno da bi poklonio ako
mu ko nadje ista mimo prijavljenog pa reko da mu nadjem ,ne bi valjda za...o???I nije ništa
prijavio za 2013 pa mislim da ga zeznem i da mu trazim i ovo sto ima ??
Naravno, ti stanovi u Bg nijesu na njegovo ime. Moguće na imena žene ili djece!
Quote
#40 cuoco 2013-09-02 17:30
INGERENCIJE OPŠTINE SU DOVOLJNE ZA NORMALAN ŽIVOT NJENIH
STANOVNIKA.A MI NI TO NEMAMO. OVDJE JE RIJEČ O O LJUDSKOM
DOSTOJANSTVU. JAVITE SE GRADJANI HERCEG-NOVOG.
Quote
#39 !ZBOR 2013-09-02 17:30
Roko,Gradonacelnika bira Parlament ,a ne Izbor ,demantujemo glasine
Quote
#38 Goran Andrić 2013-09-02 17:28
Zašto bi iko govorio gdje su mu stanovi nego Mandić lično,on je javna ličnost i po Zakonu to
mora.U onom pismu ga je to i pogodilo ,i sto nije demantovao da je PS njegov i Matkovicev i
sto nije pokazao taj Ugovor i rekao evo građani moji ovo je Ugovor ,Krušo ....
Quote
#37 Savina 2013-09-02 17:23
Quoting Galiot:
Oćete li me podrzat i reci mi gdje su mu te gajbe??Eno reče Mandić javno da bi poklonio ako
mu ko nadje ista mimo prijavljenog pa reko da mu nadjem ,ne bi valjda za...o???I nije ništa
prijavio za 2013 pa mislim da ga zeznem i da mu trazim i ovo sto ima ??
AHHAHAHAHAHAHHA HAHAH,TRAŽI MU BRATE
Quote
#36 milivoje 2013-09-02 17:23
!zbore , treba da prerastete u političku partiju i uđete u opštinski parlament. Ako pobijedite ili u
koaliciji da formirate vlast, pa da zasučete rukave. Ali morate da shvatite šta su ingerencije
opštine, da su one jako male i da će te vrlo brzo udariti glavom u zid. Ovo je centralizovana
država i sve se odlučuje u PG. Pođite do Azmonta pa vidite koliko je novskih firmi uspjelo da
nametne usluga investitoru, Razočaraće te se.
Vi ste odlična pojava u gradu, ali morate malo stručnije da analizirate stvari, i da konačno
batalite gluposti tipa Parking servisa, pijace, itd, nego da se uhvatite u koštac sa krucijalnim
pitanjima!
Quote
#35 Milos 2013-09-02 17:22
Mislim da je gospodin Kruso zastranio u svojim pogledima.
Quote
#34 cuoco 2013-09-02 17:21
NEKA SVAKI NOVLJANIN DA SVOJ KOMENTAR, NEKA SE ČUJE GLAS SVIH KOJE
ZANIMA SUŠTINA PROBLEMA GRADA BEZ OBZIRA NA POLITIČKU PRIPADNOST. A
SUŠTINA PROBLEMA JE U LJUDIMA KOJI SVOJIM ZNANJEM/SVJESNO/ I NEZNANJEM,
ČINJENJEM/SVJESNO/ I NEČINJENJEM/IZ NEBRIGE/,DIREKTNO UTIČU NA
UPROPAŠTAVANJE GRADA. A SVI ONI ŽIVE U HERCEG-NOVOM. DUŠANE SVAKA TI
ČAST
Quote
#33 !ZBOR 2013-09-02 17:21
Milivoje,politička partija je društvena organizacija koja za cilj ima sprovođenje određene
državne politike, temeljene na određenoj ideologiji ,znači politika proizilazi iz ideologije ,nama je
ideologija grad Herceg Novi ,boljitak grada, pa samim tim ne postoje uslovi da se bavimo
politikom
Quote
#32 dr 2013-09-02 17:21
Ajde"' Novljanine'' kazi vec jednom te adrese ,ako ih nema nema ni stanova,
Quote
#31 Galiot 2013-09-02 17:12
Oćete li me podrzat i reci mi gdje su mu te gajbe??Eno reče Mandić javno da bi poklonio ako
mu ko nadje ista mimo prijavljenog pa reko da mu nadjem ,ne bi valjda za...o???I nije ništa
prijavio za 2013 pa mislim da ga zeznem i da mu trazim i ovo sto ima ??
Quote
#30 Roko 2013-09-02 17:10
Quoting Realista:
Quoting Novljanin 100%:
Mandicu posle ovoga mislim da ako ne odes kuci mozes samo u z.... da zavrsis!Samo naprijed
Dusane!
Mandić svakako ide kući jer mu ističe mandat. Problem je onaj koga hoće da instaliraju poslije
Mandića. Zato ne treba trošiti energiju na Mandića nego na prestolonaslednika.
Priča se da IZBOR planira za gradonačelnika Đura Marića iz DPS-a. Volio bih da to neko iz
IZBORA potvrdi ili demantuje.
Quote
#29 Lu Lu 2013-09-02 17:08
Milivoje ,meni nije jasno zasto ne postavis pitanje sta je uradio Obrad u parlamentu i kompletna
garnitura "Opozicije"po pitanju nedjela dpsa do sada,kada su se suprostavili i kako ??Pitanjima u
skupštini i dočekivanjem Ministara na ručak ??Jel bi mogao da propadne grad i udje u njega
Brkovic da je Mandic pozvao gradjane da mu pomognu ili raspisao referendum o tom
pitanju??ne bi mogao Brković nista da mu mi nismo pomogli,ne zaboravi da dozvolu za rusenje
Tamarisa nije imao ,pa mu opština nije poslala inspektora
Quote
#28 How yes no 2013-09-02 17:07
Ma nego sta nego im je vrati, obicna papircina, vuce se po kuci i skljuplja prasinu, a i djeca se
izigrala...a toliko njih placu za njom i sami sebe predlazu iz godine u godinu...nek uzmu tu nek se
zadovolje.
Quote
#27 !ZBOR 2013-09-02 17:05
Milivoje ,nama je prilično nejasan Vaš stav i zahtjevi upućeni Izboru .Ako možete pojasnite šta
po Vama treba da uradimo ,način na koji se bavimo problemima nije u svakom slučaju iti ,ali to
ne znaci da smo na strani DPS a niti da izdvajamo probleme ,na one koje je napravio dps ili snp
.Za nas je to sve isto ,nivoi moći različiti
Quote
#26 !ZBOR 2013-09-02 17:00
Quoting Nadežda:
Quoting Savina:
E moj Krušo,ovi da imaju obraza, sami bi sebi skaratili mandat i pokrili bi se po glavi. Veće su
štetočine od tandema Brković-Popović.
teško je biti veći štetočina za Novi od Brković- Popović tandema
ali da su štetočine jesu!
Gospodin Špiro nije rekao ništa što je u sukobu sa stavom !zbora,možda niste dobro razumjeli
Quote
#25 Brancin 2013-09-02 17:00
Quoting novljanin:
Meni i mojima je komšija na Senjak i na Bežaniju, pa se pitam kako od plate gradonačelnika.
I još dva stana kod Arene, jedan u PG i jedan u Novom Sadu.
Goloci se lako "pecaju".
Quote
#24 maro 2013-09-02 16:59
Svaka cast za Krusa...i ima pravo onaj sto veli da ne treba krsit dane oko mandica,taj se
nahvatao i praunuke namirio...sad treba vatat nasljednika zlatne fotelje,mada je, bogami, zlato
debelo izblijedilo...izlizalo se od velikog koristenja...muka,sto ce mu ostat...a svi znamo ko je
taj...luto po svijetu,pa uvidio da ce odje najlakse pokupit kajmak..preko noci se ucvrstio,mlad,ne
zgodan,ali vrtirep...cik,pogodite!!!!
Quote
#23 Građanka 2013-09-02 16:58
1.U velikim sm problemima ,životnim 2.Bila svuda ,pa i u kancelariju Izbora 3.Dočekali me ko
najrođenijega 4.Niko me nije pitao u koju sam partiju 5.Nisu me prisiljavali daista potpisujem
6.Organizovali mi brzu pomoc u hrani i lijekovima za djecu 7.nasli mi sezonski posao i zovu me
svake sedmice da me pitaju kako sam ,e pa sada sta god da rade ja ih podrzavam jer mi niko
drugi nije pomogao.Ko je ovaj covjek nemam pojma al podrzavam to sto radi jer radi kao
covjek
Quote
#22 Sindikat Vektre 2013-09-02 16:54
Napravedno optuzujete Izbor da je u nekakvoj sprezi sa dps om i pitate ih sto ne pljuvaju
Brkovica.Moram reci da nam Izbor od prvog dana osnivanja daje punu podrsku pocev od
paketa sa hranom ,preko pravne pomoci,prisustva na sastancima i pritiskom na ministarstva da
se status Vektre rijesi .To je istina pa kako vam milo bilo
Quote
#21 Admiral 2013-09-02 16:52
Quoting !ZBOR:
PRIJE SVEGA iZBOR NIJE POLITIČKA PARTIJA I NEMA POLITIČKE QAMBICIJE.NAS
POLITIKA NE ZANIMA , ...
Jeli to neko objasnio Š. Vukoviću, njegove izjave nisu tako zvučale ... ili je on jedini bio iskren.
Quote
#20 Marina 2013-09-02 16:48
Izvinite molim Vas može li mi neko citirati Mandića kako se buni protiv Brkovića ikada ili kaze
nesto protiv Dpsa i njegovog vrha.Ja nikada nisam cula tako nesto,a Obrad je pustio 5 godina
da propada sve ,a onda formirao komisiju da prati uspjeh privatizacija.Bravo gospodine
Radović,vratite im tu nagradu pa imaju jednu više za ovu godinu
Quote
#19 milivoje 2013-09-02 16:47
!zbore , vi ste jako pobrkali lončiće, kažete ne interesuje nas politika, pa kako mislite da
donesete boljitak gradu ako ne odlučujete. Vrlo neozbiljne teze. Na početku sam gajio velike
simpatije prema Vama, a povratiću ih kada dobro opletete po izvoru svih problema, t,j, po
DPS-u. Ali pošto Vam se podudaraju stavovi, mislim da će razoćarenje ostati.
Quote
#18 Nadežda 2013-09-02 16:41
Quoting Savina:
E moj Krušo,ovi da imaju obraza, sami bi sebi skaratili mandat i pokrili bi se po glavi. Veće su
štetočine od tandema Brković-Popović.
teško je biti veći štetočina za Novi od Brković- Popović tandema
ali da su štetočine jesu!
Quote
#17 Zoran Bajčetić 2013-09-02 16:31
Bravo Dušane i trebao si da im vratiš nagradu,jer svaka nagrada koju oni daju košta.Ja sam vani
odavno i kada sam god došao ,sjatili bi se oko mene samo pare da uzmu.Daju ti nagradu,uzmu
ti život,divim ti se sto imas volje i snage da se bakćes s ovakvim likovima
Quote
#16 !ZBOR 2013-09-02 16:27
Quoting bravo:
bravo -RADOVICU.DALI IMA SANSE DA SE UDRUZI SA IZBOROM ,PARTIJA DEMOKRACKI CENTAR BOKE.
OCEKUJEM ODGOVOR OD IZBORA
PRIJE SVEGA iZBOR NIJE POLITIČKA PARTIJA I NEMA POLITIČKE QAMBICIJE.NAS
POLITIKA NE ZANIMA ,ZANIMA NAS GRAD HERCEG NOVI OD KAMENARA DO
DEBELOG BRIJEGA I UTICAJ NA BOLJI ŽIVOT U NJEMU.RASPOLOŽENI SMO ZA
SARADNJU SA SVIMA KOJI IMAJU ISTI CILJ.
Quote
#15 Realista 2013-09-02 16:20
Quoting Novljanin 100%:
Mandicu posle ovoga mislim da ako ne odes kuci mozes samo u z.... da zavrsis!Samo naprijed
Dusane!
Mandić svakako ide kući jer mu ističe mandat. Problem je onaj koga hoće da instaliraju poslije
Mandića. Zato ne treba trošiti energiju na Mandića nego na prestolonaslednika.
Quote
#14 dr 2013-09-02 16:18
Koja ulica na Senjaku i na Bezanijskoj Kosi ,bogami to su elitni krajevi u Beogradu.
Quote
#13 bravo 2013-09-02 16:01
bravo -RADOVICU.DALI IMA SANSE DA SE UDRUZI SA IZBOROM ,PARTIJA DEMOKRACKI CENTAR BOKE.
OCEKUJEM ODGOVOR OD IZBORA
Quote
#12 Kaća 2013-09-02 16:01
Sta ovaj čovjek nije sve u stanju samo da dođe do fotelje.
Quote
#11 Savina 2013-09-02 16:01
E moj Krušo,ovi da imaju obraza, sami bi sebi skaratili mandat i pokrili bi se po glavi. Veće su
štetočine od tandema Brković-Popović.
Quote
#10 Milun 2013-09-02 15:38
Bogami, situacija se za...
Quote
#9 Novljanin 100% 2013-09-02 15:35
Mandicu posle ovoga mislim da ako ne odes kuci mozes samo u z.... da zavrsis!Samo naprijed
Dusane!
Quote
#8 sindjelic 2013-09-02 15:35
Kruso ovaj grad uci izgubljenom dostojanstvu.
Quote
#7 krele 2013-09-02 15:20
I Sa Zoranom šabanovićem i mnogim drugim
Quote
#6 Roko 2013-09-02 15:14
Sve čestitke zbog ovoga gesta!
Quote
#5 Anonimus 2013-09-02 15:09
Čestitka, uostalom ne znam što si i pristao da budeš u društvu sa Tomom Kovačem!
Quote
#4 novljanin 2013-09-02 15:07
Meni i mojima je komšija na Senjak i na Bežaniju, pa se pitam kako od plate gradonačelnika.
Quote
#3 samo građanin 2013-09-02 14:37
Ovo je pravi potez.Svaka čast!Sada bi trebalo i drugi kojima je ova vlast dala oktobarske
nagrade i priznanja,ako imaju petlje i morala,da učine isto!
Quote
#2 KRIVIČAR 2013-09-02 14:19
SVE ŠTO JE NAPISANO JE ISTINA! KAPA DOLJE. NEMA NAZAD!
Quote
#1 K0MITA 2013-09-02 14:15
SVAKA CAST ''DUSANE''
a dejanu mandicu porucijem!
KOME SNAGA LEZI U ''TOPUZU'' TRAGOVI MU SMRDE NECOVJESTOM!!!!
Quote
Download

Odričem se povelje počasnog građanina